Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

anžto

4. 2. 2010 10:57
ale pánové

teď ruku na srdce - co když vám vaše partnerka řekne - jdu na pivo s kamarádem? jaké jsou vaše pocity?:-) 

0 0
možnosti
OK

kruza_

4. 2. 2010 10:59
Re: ale pánové

Pokud se nevrátí s až ráno, s neuveřitelnou opicí či kocovinou tak jsem nad věcí...

0 0
možnosti
ŠM

s(h)arka

4. 2. 2010 10:54
jsem s kolegyní,kamarádkou na večeři...na obědě..

hm, tak se zkuste zamyslet, jak tohle chlap říká manželce do telefonu, když spolu byli na večeři naposled o jejích narozeninách a to ten termín 2x přesunuli kvůli němu,protože nemohl....a teď, kdyby nebyl s Váma, mohl být na večeři s ní nebo doma....s tou fajn ženskou, o které Vám povídá a ukazuje Vám její fotky...;-)

0 0
možnosti
AS

Adriana

4. 2. 2010 11:12
Re: jsem s kolegyní,kamarádkou na večeři...na obědě..

ježíšmarjá! tak pokud jde na večeři se mnou, protože se mu nechce být doma s nějakou semetrikou, tak pak můžete mít pravdu, ale tady se bavíme o normálním vztahu, on má svou ženu rád, ale to neznamená, že si občas rád nepokecá s někým jiným...

0 0
možnosti
OK

kruza_

4. 2. 2010 10:54

to naopak přijde celkem normální. Neříkam že správné. Ale spoustu věcí ženy prostě hrozně řeší. Když půjdu s kamarádkou na pivo, tak budu čelit otázkám typu: "Co to je za kamarádku? Od kud se znáte? Jak dlouho se znáte? V kolik přijdeš? atdatd..." A to nemluvíám o tom kdybych chtěl jít na posedět s bývalou přítelkyní... Prostě kamarádem si ušetřím spoustu vysvětlování. Navíc co když se zakecáme a příjdu později z večeře s kamarádkou? Pokud bych byl s Pepou tak to přítelka pochopí, ale s kamarádkou za tím hned vidí jinej důvod. Přiznávám, že kolikrát než zbytečně něco vysvětlovat tak je jednodušší obrátit se na kamaráda.

0 0
možnosti
AS

Adriana

4. 2. 2010 11:01
Re: Mě

A umíte si představit to vysvětlování, když vás někdo s tou kamarádkou uvidí, vy řeknete doma, že jste byl s kamarádem, takže se to provalí.....to teprve bude vysvětlování....mě osobně by tohle dost naštvalo a všichni víme, že důvěra je moc křehká věc...

na druhou stranu, když mi chlap řekne, že jde na oběd s kamarádkou, řeknu: fajn a neřeším to....jedna moje kamarádka mi řekla - když mi to řekne, tak ji místo oběda může klidně ojet, ale mě to ani nenapadne, protože mu prostě věřím...

0 0
možnosti
P

parnassius

4. 2. 2010 10:53
Děvčata vy mě bavíte. Teoreticky, když to tak pročítám,

jste všechny nad věcí, ale praxe je jiná. Nedávno jsem čirou náhodou potkal v centru spolužačku, pozvala mě na kafe a jen u kafe nezůstalo. Trochu jsme se stříkli....

Doma: "Smrdíš kouřem." "Jasně byl jsem na panáku, potkal jsem spolužačku."

A jelikož jsem byl lehce pod vlivem, neodpustil jsem si: "Čoveče, to ti byla třídní ošklivka a vyloupla se z ní krásná ženská a navíc jí to asi i pálí, má vlastní firmu........."

A hádejte, jak to doma dopadlo?:-P

0 0
možnosti

anžto

4. 2. 2010 10:55
Re: Děvčata vy mě bavíte. Teoreticky, když to tak pročítám,

;-D

0 0
možnosti
OU

4. 2. 2010 10:49
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
DH

čarovná rybí kostička

4. 2. 2010 10:50
Re: prostě je to rychlejší...

To je seriózní vysvětlení:-).R^

0 0
možnosti
J

jirkaknop

4. 2. 2010 10:32
Zkuste někdy ženě říct pravdu

a takovou obyčejnou věcí jako je účes! Kde nehrozí ani nevěra. Jak mi sluší nový účes? - Je to hrůza! - Chichichi.. - To i Ivča odvedle má lepší vkus.. - Tak sis ji měl vzít..  - Proč bych si jí bral?Kvůli účesu? - Hele, jestli se ti můj účes nelíbí, běž třeba za Irčou, jak jsi s ní minule byl v hospodě a přišel jsi pozdě.. - Myslel jsem, že jsi chtěla vědět názor na účes? - Dej mi pokoj. A radši běž zkontrolovat úkoly dětem..stejně jsou po tobě.

0 0
možnosti

anžto

4. 2. 2010 10:35
Re: Zkuste někdy ženě říct pravdu

;-D tak to fakt ne. U mě by to bylo asi takto: mám ty vlasy v pohodě?; no mě se to nelíbí; hm co se dá dělat;-D

0 0
možnosti
MH

babca

4. 2. 2010 10:16
pořad v rádiu

Kdysi jsem pracoval v jednom nejmenovaném brněnském rádiu. V noci. A dělal jsem různé kontaktní pořady, vždy na různá témata. Jednoho dne mne trochu "vytočila" ta moja, prostě nechápala uplně logickou věc... Tak jsem udělal pořad na téma logika, ženská a mužská. První hodinu si obhajovali logiku muži, druhou hodinu ženy. Tedy měly si jí obhájit... Po půlhodině se neozvala žádná. Tak jsem dal slovo pánovi, co se ozval, a že prý má větu, se kterou ten pořad rozjede. Trochu s obavami jsem ho pustil do "éteru". Řekl jedinou větu, ale byla zcela trefná... "To je právě ta ženská logika, když si ji mají možnost obhájit, tak mlčí"... Do rána sem nestíhal zvedat telefony;-D;-D;-D

0 0
možnosti
V

Viviana

4. 2. 2010 10:18
Re: pořad v rádiu

To jako muž nemůžete pochopit! ;-);-D

0 0
možnosti

anžto

4. 2. 2010 10:15
tak

přítel chodí s kamarádkou na pivo běžně, a já neříkám ani popel :-) Jestli mi chce zahnout, tak mi stejně zahne, takže je zbytečné cokoli dělat či říkat;-D

0 0
možnosti
AS

Adriana

4. 2. 2010 10:18
Re: tak

Aleluja! Díky! :-)

0 0
možnosti
KP

krysodlak pizmovy

4. 2. 2010 10:13
to je logika zcela logicka

nejlepsi je jit cestou nejmensiho odporu a nejmensich scen a nemuset zodpovidat spousty otazek proc a jak.

0 0
možnosti
J

jirkaknop

4. 2. 2010 10:02
Ženám se nemůže říkat pravda

Nejsou na ni připraveny. Jednou jsem jedné kamarádce na rovinu řekl, že tento večer si chci posedět s jinou kamarádkou, prostě si popovídat, tak mne otravovala dotazy  - proč bez ní, co máme tak tajného, kam půjdem, jestli tam se může zajít alespoň podívat.. Od té doby říkám, že jdu s kamarády na pivo , vypnu mobil (to vůbec ženy strašně nenávidí) a jdu si s kým chci..

0 0
možnosti
AS

Adriana

4. 2. 2010 10:09
Re: Ženám se nemůže říkat pravda

Hmmm, tak té vaší kamarádce nerozumím...

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3983x
Žena

Seznam rubrik

Oblíbené knihy