Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jmenuji se Novák aneb zářný příklad mužské logiky

„Jsi Pavel Novák, jo…?“ oznámil mi spíš, než se zeptal, šibalsky na mě zamrkal a pozdravil manželku v telefonu. Nechápavě jsem zvedla obočí, které se ještě více prohnulo, když jsem ho uslyšela, jak říká: „Jsem s kolegou na večeři…….“ Najednou mi došlo, že jsem v ilegalitě.

S M. se známe skoro celou věčnost. Před patnácti lety, pod vlivem několika vypitých piv a pasivního vdechování marihuany mi jednou v univerzitním klubu Véčko strčil jazyk do pusy. Od té doby mezi námi nikdy nic nebylo, jak já říkám – cokoliv sexuálního se vytratilo s vůní marihuany z mého svetru. Nevídáme se často, dlouho nás dělily stovky kilometrů, on se mezitím stihnul oženit a zplodit krásného syna. Čas od času jsme zašli na večeři.

„Proč si jí neřekl, že jsi na večeři se mnou?“ zeptala jsem se, když poslal manželce pusu a zavěsil.

„Ale…“ mávl rukou.., „ona by to nepochopila…“ řekl jen. Nepochopila by, že šel s kamarádkou na večeři? To jsem zase nechápala já. Jeho ženu znám jen z fotek a vyprávění, a má představa, kterou jsem o ní měla – tedy, že to musí být rozumná a fajn ženská, se mi začal v hlavě rapidně měnit – najednou z ní byla lítá saň žíznící po mé krvi. Všichni ostatní hosté v restauraci se proměnili v její špehy (tak který z vás jí řekne, že její manžílek nevečeřel s Novákem ale se Suskou?), ona se všechno samozřejmě dozví a hned druhý den na mě bude čekat před domem s bejsbolkou v ruce, aby mi doslova vymlátila z hlavy myšlenku krást jí manžela… Argumentovala by samozřejmě tím, (a to bych s ní musela souhlasit) – že kdyby přece o nic nešlo, tak by si její muž nevymýšlel, že večeří s kolegou….

Takže než nám donesli dezert, já ležela u sebe před domem s rozbitou hlavou a jehlovým podpatkem zapíchnutým uprostřed čela a důvod mi pořád unikal…

Když jsem to řekla kamarádce, řekla jen: „Tys byla Pavel Novák?…. Těší mě – Martin Volejník….“ dodala a začala se hrozně smát. Zjevně to byl rozšířenější jev, než jsem si myslela.

„Proč to ti chlapi dělají? Vždyť jim musí být jasné, že když se to provalí, tak to prostě nevysvětlí“ řekla jsem.

„To nevím, ale když jsem se ptala, bylo mi řečeno, že my ženské jsme takové hysterky, takže nám raději lžou, než abychom jim dělaly scény…..“ Tak tomu já říkám mužská logika.

 

Autor: Adriana Suska | čtvrtek 4.2.2010 9:40 | karma článku: 23,21 | přečteno: 2968x
  • Další články autora

Adriana Suska

Lovestory

Letní povídka pro Víkend MF DNES...................................................................................................... Zhoupnul se svět. Takovým tím lehkým, nenápadným způsobem jako kdybyste rozfázovali pohyb houpací sítě.

25.7.2013 v 17:28 | Karma: 17,94 | Přečteno: 1237x | Diskuse| Osobní

Adriana Suska

O pytlíkologii jako marketové demagogii

Začneme matematicky: Koupíte dvě jabka, dva pomeranče, tři meruňky, jeden citrón, jedno avokádo, pět bananů a česnek balený v síťce. Kolik si na to musíte vzít plastových sáčků? Správná odpověď je závislá na tom, v jakém hyper/super/megamarketu jste právě nakoupili.

16.7.2012 v 16:29 | Karma: 15,07 | Přečteno: 1497x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Adriana Suska

Kde já bych bez tebe byla...

Tak mi to nedalo, říkala jsem, že o něm blog nenapíšu, ale nemůžu si pomoct. Nedávno jsem totiž odhalila důležitost faktoru vděčnosti a bezbřehého obdivu ve vztazích.

13.6.2012 v 16:55 | Karma: 13,35 | Přečteno: 1275x | Diskuse| Společnost

Adriana Suska

Kodex nevěrníka

Není to tak dávno, co jsem psala Kodex milenky, a mám pocit, že by nějaký ten manuál užili i nevěrníci (nevěrník je babiččin eufemismus pro děvkaře a kurevníky). Pánové, pánové...

5.8.2011 v 23:41 | Karma: 37,76 | Přečteno: 10481x | Diskuse| Společnost

Adriana Suska

Zápisky ze Santiaga de Cuba (vytržené a s možným pokračováním)

„Auuu! Já jsem taková kráááááva....auuuu......“ dřepím na schodech památníku generála Macea v Santiagu de Cuba a úpím bolestí. Foťák!, prolítlo mi hlavou. Rychle ho zkontroluju a na chvilku se dostaví úleva – foťák je celej.

27.3.2011 v 21:52 | Karma: 16,14 | Přečteno: 1721x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Na trati z Ostravy do Třebechovic srazil vlak člověka, ten na místě zemřel

18. května 2024  19:18

Na železniční trati v Ostravě-Třebovicích srazil v sobotu večer vlak člověka, na místě zemřel. Jeho...

Uprchlíci z Ukrajiny v Česku čelili nenávisti a diskriminaci, oznámila organizace

18. května 2024  19:03

Nevládní organizace Amnesty International ve výroční zprávě za rok 2023 zkritizovala Českou...

Jihokorejci hledají způsob, jak se zbavit stresu. Soutěží v nicnedělání

18. května 2024  18:53

V Soulu se o víkendu sešlo přes sto lidí, aby v rámci soutěže, která si klade za cíl zpomalit...

Gruzínská prezidentka vetovala „ruský“ zákon. Jde do boje s vládou

18. května 2024  16:55,  aktualizováno  18:28

Gruzínská prezidentka Salome Zurabišviliová podle tiskových agentur vetovala kontroverzní zákon o...

  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3983x
Žena

Seznam rubrik

Oblíbené knihy