Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OF

Dezo-Conka

20. 3. 2009 7:26
Adriano,vypadáte jako Salma Hayek

/řekl bych že i líp/...a proto jsem vám našel borce.Jmenuje se Antonio.Rád by vám něco zazpíval......;-D;-D;-D

http://www.dailymotion.com/video/xdnyg_desperado-el-mariachi_music

0 0
možnosti
AS

Adriana

20. 3. 2009 7:48
Re: Adriano,vypadáte jako Salma Hayek

Hmmm, děkuji...ale nebylo by radši něco se Seanem Pennem? :-)

0 0
možnosti
M

motylek_02

20. 3. 2009 5:10
je to o sebevedomi kazdeho

nebo jak spravne popsat situaci, kdy spolu partneri nesoutezi kdo je lepsi, ale proste kazdy vi v cem dobry je a jsou spolu schopni existovat a spolupracovat. ne si neco dokazovat.  Neni to o tom jestli je clovek muzsky nebo zenska. Dobra zprava je, ze takovi muzsti existuji R^.  BTW. Ruze miluju a ten  puget jsem si pro sebe koupila sama taky, podle svych predstav. :-) Proc si nesplnit to co mam rada a pak se radovat z toho co mi da druhy, nemusi to byt presne podle predstav, ale je treba mit oci otevrene.

0 0
možnosti
M

motylek_02

20. 3. 2009 5:12
Re: je to o sebevedomi kazdeho

;-D mimochodem, jeden z mych partneru byl na tyhle typicke muzske prace naprosto levy ;-D. a ted babo rad

0 0
možnosti
SZO

standa z Ostravy

20. 3. 2009 3:35
Tímto bych chtěl poděkovat........

.......všem co bojovali a stále bojují za individualitu každého jednotlivce. Čert aby se v tom vyznal. Nemám nic proti, ale i dnes jsem z toho zmaten. Tak nějak už my to všechno vzplývá v jedno. Každý si vše chápe podle sebe, a v tom se mám teď vyznat. Mám takový pocit, že se snad už nikdo nebude v životě nudit, snad na výjimky, které budou dodržovat přísně určitá pravidla. Nevím ale jestli to mám závidět. Jsem rozpolcen.

Přísná pravidla mě škrtí, a svéhlavost mi zatočí s palicí.

Budou vůbec někdy existovat podmínky k tomu, aby jsme si mohli být dlouhodobě jisti tím, co vlastně chceme? A to aniž bychom někomu šlapali po štěstí?

Chci zůstat při zemi, nebo se zatočit ve víření světa? Asi tak trochu od každého. Asi jsem se nenarodil s nadáním pro alchimii. A za to se všem omlouvám........

0 0
možnosti
RB

smajlik :)

20. 3. 2009 2:29
Dámy, dámy,

... s vámi to ale tříská ;-D. Já původně myslel, že Mona M. je tu jediná taková, a ono zdaleka ne :-P

0 0
možnosti
RK

Radek0075

20. 3. 2009 1:06
Tak to co popsala, dělá snad každej

normální chlap. Nevím ve kterých vodách lovíš, ale asi si narazila zatím pouze na burany:-)

0 0
možnosti
A

aussie

20. 3. 2009 0:52
To jsou novinky...

kdo vydelava 50 je prachac? ;-D to si musim nekam zapsat... Btw. Australii nebrat - tady se zvou zeny samy ... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3983x
Žena

Seznam rubrik

Oblíbené knihy