Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

Leopoldo

20. 3. 2009 17:22
Snídat hrachovou polívku

v púl dvanacté,znamená ze Vas zivotní "timing" je mozná také trochu popleten.Zajímavé ze není zmínka o sexu.Co vlastne znamená "chci chlapa"?

0 0
možnosti
W

Wendolene

20. 3. 2009 17:53
Re: Snídat hrachovou polívku

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
F

fext

20. 3. 2009 16:55
?

"Ale já nechci pracháče.. Já chci chlapa! Já nejsem feministka. Já jsem ženská! "

Nějak nechápu, pokud realita odpovídá té fotce, tak si prostě vyberte toho, co chcete.

Teď mě ale napadlo, že problém asi spočívá i v tom, že pokud trpí člověk sebevědomím (teď mluvím z vlastní zkušenosti, takže to nepovažujte za výpad), má tendenci neslevovat ze svých standardů pro výběr partnera, až z nich definitivně nesleví.:) Ale na druhé straně, budete s někým, protože byl po ruce, a budete riskovat, že mu časem uděláte z života peklo? Je to prostě složitá věc...

0 0
možnosti
AS

Adriana

20. 3. 2009 17:01
Re: ?

Trpí sebevědomím??? Trpí? Já myslela, že  se trpí  nedostatkem sebevědomí a ne tím, že ho máte...

A být s tím, kdo je po ruce...to já právě neumím, myslím, že je to vůči tomu druhému strašně nefér, a tak to nedělám...... Složité to není, jen to chce toho správného partnera... ;-) 

0 0
možnosti
W

Wendolene

20. 3. 2009 16:34
Ja chci, ja ocekavam, ja myslim

JA JA JA JA a jenom JA. Pokud budete takto prezentovat sama sebe, tak nikdy nebudete lovena tim pravym. Laska neni soutez, kdo rychleji a lepe vymeni zarovku ci smontuje novy stolek ci napise vedecke pojednani. Zena a muz se maji doplnovat, kazdy ma svoji roli , jsme partneri a ne souperi. Pokud tohle nektere bytosti , ktere cekaji prince Krasone, nepochopi, jsou odsouzeny k samote.

0 0
možnosti
AS

Adriana

20. 3. 2009 16:53
Re: Ja chci, ja ocekavam, ja myslim

Prezentuji se taková, jaká jsem, ale jinak s Vámi  v podstatě souhlasím.

Na krasoně jsem nebyla ani v pubertě natož teď.

Nečekám na ideál, ale chci chlapa, který bude věci vidět podobně jako já. A já si klidně počkám.... a kdyby náhodou nepřišel, svět se nezboří...ale já vím, že tam někde je a kdo ví, třeba už jsem ho potkala...

0 0
možnosti
DU

Dynko

20. 3. 2009 16:25
chci

v clanku je prilis mnohokrat  "chci" a "ocekavam" :)

0 0
možnosti
AS

Adriana

20. 3. 2009 16:54
Re: chci

To jako kdybyste napsal, že je to celé o mně....ano, je. Celý blog.

0 0
možnosti

anžto

20. 3. 2009 14:07
:-)

moc hezký:-) 

0 0
možnosti
C

citatel

20. 3. 2009 13:23
puget si taky kupuju sam

a co je na tom?...dokonce si jej vyberu a poskladam a jeste mi poradi kvetinar/ka..mam rad kytky, odjakziva v nasem dome byly a voneli, tak proc si s nimi neozdobit byt...a kdyz mam pritelkyni (kvetinu) tak ji nerad nechavam osamelou...kazdy jsme jaky jsme, nekdo tradicni, nekdo moderni, ja jsem tradicne moderni....ale telepatii nezvladaji ani zeny ;) 

0 0
možnosti
AS

Adriana

20. 3. 2009 14:19
Re: puget si taky kupuju sam

Ženy nemusí zvládat telepatii....ženy mají intuici ;-)

0 0
možnosti
E

eNden

20. 3. 2009 11:00
Tak v tomhle jsem

naprosto nezkušená, nikdy jsem od svých 15 let single nebyla;-D

0 0
možnosti
AS

Adriana

20. 3. 2009 14:20
Re: Tak v tomhle jsem

:-) Já to měla takhle tak od sedmnácti do osmadvaceti.... Tak se teď nestačím divit :-))))

0 0
možnosti
RB

smajlik :)

20. 3. 2009 9:12
Ta citace

... z internetové seznamky je dobrá - „Nechce se mi odpovídat holkám nad třicet a maminkám.“ Přesně mi to připomnělo blog Mony M. a článek "Nepoužitelní staří mládenci", nebo tak nějak to bylo. V podstatě psala o tomtéž, jenže z druhé strany :-)

0 0
možnosti
JG

Hmota

20. 3. 2009 7:50
Placení na "rande"

V tomto až hrdém čase,kdy holky,ženy či mladé paní na sebe berou roli lovkyň a samostatných to osobností se nám mužům někdy ani nepodaří dostatečně nahlas a hlavně včas vyslovit myšlenku,že bych měl zaplati já..to už bývá většinou pozdě,či to v tomto okamžiku není vůbec kůůůůl.Prostě i toto placení na "rande" se už asi nenosí a holky to chtějí mít prostě pod kontrolou :-)

0 0
možnosti
AS

Adriana

20. 3. 2009 8:01
Re: Placení na "rande"

Tak tohle neberu. Jak říká můj kamarád, kdo chce zaplatit, zaplatí... 

Nevím, jak to mají jiné dámy, já na sebe roli lovkyně neberu, neumím to a navíc si myslím, že lovit má muž...

V tomto smyslu mu kontrolu ráda přenechám...

0 0
možnosti
T

tekanna

20. 3. 2009 7:29
Očekávání

To je ten rozpor očekávání a rozladění, když něco automaticky nedostanete, protože jste ženská, že jo? ;-D Nebo protože... dosaďte si cokoli. Proč to prostě muži neříct? A zmínit rovnou i důvod (nejlíp se skrytou lichotkou)... Průměrně důvtipný a ohleduplný chlap se "problému" chopí. ;-)

0 0
možnosti
AS

Adriana

20. 3. 2009 7:47
Re: Očekávání

Průměrně inteligentní ženská ví, že jestli muži něco neovládají, tak je to telepatie, takže si řekne o to, co chce....;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3983x
Žena

Seznam rubrik

Oblíbené knihy