Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

www.evlada.cz

20. 3. 2009 19:37
Kazda zenska by mela umet zit sama

Nesnasim ty typy, ktere si chlapci predavaj z ruky do ruky..

0 0
možnosti
T

tekanna

20. 3. 2009 20:22
Re: Kazda zenska by mela umet zit sama

Stejně jako každý chlap by měl umět žít sám a postarat se sám o sebe.

0 0
možnosti
VD

vdanicek

20. 3. 2009 19:07
Mam pocit ze jsem zrovna o Vas nekde napsal, ze jste skvela

a to jste. Clapi jsou srabi, boji se pozvat zenskou dokonce i na kafe. Ja vim, ze mate anebo bude mit toho spravneho. Proste te co by chtel se v koutku duse boji Vaseho oidmitnuti. (To neni muj pripad, aby me zase nekdo neobvinil.) :-)R^

0 0
možnosti

Ludek_II

20. 3. 2009 19:14
Re: Mam pocit ze jsem zrovna o Vas nekde napsal, ze jste skvela

Já zvu pořád a - prd. Na kafe šla - jedna...vdaná :-/ Takže asi tak.

0 0
možnosti
PS

alienated

20. 3. 2009 18:50
Mno jo,

nás dokonalých je málo;-D

Ne, vážně, pokud člověk chodí s někým jen proto aby nebyl sám, ublíží tomu druhýmu a nakonec i sám sobě. Buď to přijde,nebo ne, vytrvejte, jde jen o to být ve správný okamžik na správném místě:)

0 0
možnosti
PM

KOLDAK

20. 3. 2009 18:06
Vysoké nároky jsou hezká věc,

ale málokdo si uvědomuje, že je třeba nabídnout taky nějakou protihodnotu. Přesvědčení o vlastní dokonalosti nestačí:-)

0 0
možnosti
AS

Adriana

20. 3. 2009 18:15
Re: Vysoké nároky jsou hezká věc,

Přesvědčení o vlastní dokonalosti nestačí - kdybyste mě znal, věděl byste, že tímto pocitem opravdu netrpím....

A k těm protihodnotám....já vím, že nic není zadarmo a upřímně mnohem radši dávám než dostávám....

0 0
možnosti
DD

Dominica

20. 3. 2009 17:58
Nechápu

To, co chce ta slečna, je pro mne celý život přirozené a normální, ona totiž společnost o cca generaci starší, z obecného hlediska čtyřicátnící a tudíž naprosto out, se k sobě takto chová běžně. Muži - alespoň v mém okolí - se k ženě chovají slušně, nenechávají za sebe platit, v tramvaji atd. ji pustí sednout, podrží jí dveře a vůbec se k ní chovají jako k ženě. Mohu si dovolit luxus být feministka v rozumné míře - tedy tam, kde by rovnoprávnost být měla a není, ale platí to oboustranně, i muži mají právo dělat to co ženy - viz. "mateřská" i pro muže třeba, i když pravda, že muži tak často diskriminováni nejsou. A do restaurace jsem šla klidně sama i "před pár lety" (třeba deseti), a to jsem byla relativně dost mladá (i z dnešního pohledu, moje mamka byla mladá i ve čtyřiceti, ale to už dnes neplatí :-) , a vůbec jsem neměla hloupý pocit, proč taky. A rozhodně mě nikdo nelitoval. Prostě těmto myšlenkovým pochodům nerozumím...

0 0
možnosti
ZS

Prickrose

20. 3. 2009 18:12
Re: Nechápu

Takove to pousteni damu sedet, nebo ji podrzet dvere mi vzdycky lezlo na nervy. Nekdy podrzi chlap dvere mi, nekdy podrzim ja dvere chlapovi. Prece nejsem invalida.  Az budu potrebovat pomoc tak si o to reknu, jinak ne dekuji.

0 0
možnosti
W

Wendolene

20. 3. 2009 17:57
Alice Wollman, Hana Rebeka Siander a Adriana Suska

Vite, ze mate hodne spolecneho, mile "damy"?

0 0
možnosti
V

Vikina

20. 3. 2009 19:57
Re: Alice Wollman, Hana Rebeka Siander a Adriana Suska

Hm, když nad tím tak přemýšlím, něco na tom je, Wendy. Akorát že u Adriany mi není jasný důvod. Buď se jí chlapi fakt bojí, nebo toho chce moc. Ale možná je jen tak spokojená s tím, jaký to teď má.

0 0
možnosti
JP

lekaj

20. 3. 2009 17:55
jestli

Cekas nekoho cit. "Kdo bude mit pohled na veci jako ja", tak to se asi nedockas.

Neexistujou  muz a zena, kteri maji stejny pohled na veci. Je to proto ze zena ma jine mysleni nez muz....to mam z vlastni zkusenosti........ proste necekej zazraky a hlavne se nesnaz byt jako muzi.....zeny a muzi jsou proste rozdilni a maji se doplnovat a ne mit podobny pohled. Bez hadek ten vztah ani nema smysl......konfrontace a spatna obdobi ti davaji tu srovnavaci zakladnu pro ty dobra obdobi.... je to asi jako ze spanek je nejlepsi kdyz je clovek poradne unaveny.....

Jsem 6 let zenaty..... 1 dite + dalsi na ceste...

0 0
možnosti
DD

Dominica

20. 3. 2009 17:59
Re: jestli

Ovšem čím déle je člověk sám, tím hůře se s někým sžívá, o toleranci a doplňování nemluvě...

0 0
možnosti
W

webmysh_evo_I

20. 3. 2009 17:30
Asi neumím číst mezi řádky.

Ale... v čem je problém???

0 0
možnosti

Quazi

20. 3. 2009 17:24
všechno bude

Bylo mi něco kolem 20, studovala jsem techniku a přestože jsem byla jediná v kruhu a v celém ročníku nás bylo do 10 ks holek,  nikdy jsem se nechtěla vdát a mít děti. Chtěla jsem jen kamarády a semtam sex. Ale až po práci, chtěla jsem změnit svět. Jednou jsem šla na rande hned po semináři Dynamická pevnost a životnost, byl o aplikaci statistických metod v navrhování ocelových konstrukcí. Byla jsem toho plná a tak jsem tím toho hocha oblažovala dvě hodiny, než se omluvil a odešel, aniž by mi dal na sebe kontakt, o můj nepožádal. Co jsem udělala?, ptala jsem se zmateně. Sama sebe, hoch už se nikdy neukázal. Nic, prostě jen hoch čekal něco jiného. A tak je to i s vámi, asi jen lovíte ve špatných vodách. Nakonec jsem se vdala, děti mám, s pankáčem, s nímž jsem chtěla měnit svět. Svět zatím čeká.

0 0
možnosti

Quazi

20. 3. 2009 17:26
dodatek

Jo, a abych nezapomněla, jsem feministka... A nebojím se to říct.

0 0
možnosti
PV

seppik

20. 3. 2009 17:23
Zajímavý článek

Partner do života přináší změnu, rozšíření obzorů, nové zájmy a záliby, ale také zmenšení "prostoru" který má člověk pouze pro sebe.

Současné mladé dámy, které jsou příliš bussy a cool, nedokáží si uvědomit co jim v jejich životě může chybět a kam si mohou rozšířit obzory jsou odsouzeny k samotě a většímu "prostoru" pro sebe samé.

0 0
možnosti
AS

Adriana

20. 3. 2009 18:19
Re: Zajímavý článek

Jsem člověk, který vyžaduje hodně prostoru,  ale na druhou stranu jsem ochotná hodně prostoru poskytnout...  A pak je tu sdílení, které je to nejhezčí, co spolu dva lidé mohou mít....

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3983x
Žena

Seznam rubrik

Oblíbené knihy