Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

makovec123

20. 3. 2009 22:56
z jineho soudku

kde na andelu maj k snidani hrachovku ? kdysi davno ji mivali na vaze, ale to bylo v dobach kdy sme tam chodivali po nocni v sest rano na pivo a hrachovku. v tyhle dobe me tam nenapada jediny misto a to tam mam "projedeny" snad vsechny hospody ;-D

inac teda karma +, pokud ten vykrik na konci je pravdivej. vetsinou to sice je tak ze pro "ni" byva vydelek az na prvnim miste, ale tak ze se o tom nemluvi ;-D

0 0
možnosti
AS

Adriana

20. 3. 2009 23:04
Re: z jineho soudku

Projděte si to ještě jednou.....mají každý den jinou polévku a jednu lepší než druhou....  A nezlobte se, že Vám to nepovím..taková místečka já si chráním....

0 0
možnosti
JV

vovák

20. 3. 2009 22:28
No taky jsem viděl inzerát

hledám zenového intelektuála s kritickým názorem na Kanta, milujícího Heidelberga, pěstujícího tai čchi.

Zn. Rychle! Souložila bych, až se mi ohybají uši.

0 0
možnosti
AS

Adriana

20. 3. 2009 22:58
Re: No taky jsem viděl inzerát

Kráááása! :-)

0 0
možnosti
RB

smajlik :)

20. 3. 2009 22:12
Tyhlety blogy,

... to má být něco jako inzerce? Tady jsem, jsem sama, ten pravý furt nikde, hlaste se všichni zájemci? Skoro tak na mě podle monotématičnosti autorek působí. Jako nápad je to dobrý, což o to. Kdepak nějaká seznamka, kde jsou tisíce konkurentek, jen je přehazovat vidlema, inzerát omezenej na x znaků, blbý pravidla, a hlavně ten prvoplánový účel. Brrr. To blog, ten se dá panečku zaobalit, aby to nikdo nepoznal... teda skoro. Konkurence menší až skoro žádná, pravidla víceméně podle sebe, mailový kontak tu je... ideální, ne? Že mi zrovna na článek nikdo pravý nenapsal, jen zas všichni takoví nic moc, aj tak co, příště na podobné téma napíšem další, dyť co už, jednou se ten pravý přeci určitě chytne. Dobré, ne? Akorát je mi tedy divné, jaktože furt nic, jaktože jsou ty článečky na jedno brdo furt dokola? Nikdo se nechytá, nebo jak? Ani na takovou pjeknou fotečku ne? Kam ten svět jenom spěje :)

0 0
možnosti
D

doolitlela

20. 3. 2009 23:00
Re: Tyhlety blogy,

To vite, Suska, rada se predvadi ale na mail vam neodpovi hlavne musi vynikat

0 0
možnosti
THJ

tvé horší já

20. 3. 2009 21:59
stylizace

a nestylizujete se nam, slecno,trochu do carrie bradhaw ? takova romanticka myslenka, byt jako ona.

0 0
možnosti
AS

Adriana

20. 3. 2009 23:09
Re: stylizace

Kamarádka říká, že bych si s Carrie mohla podat ruku... a Sex ve městě mám ráda - asi jako většina ženských v mým věku a bez chlapa...  Ale stylizovat se do ní? Tolik společného zas nemáme...

0 0
možnosti
RK

forfreelife

20. 3. 2009 21:55
Spousta z nas v tom plave

Do 33 zadny zavazky, zadnou zodpovednost,nic po me nechtejte. A pak najednou 37 a stale nechapu JAK SE TO MOHLO STAT!

0 0
možnosti
AS

Adriana

20. 3. 2009 23:11
Re: Spousta z nas v tom plave

To riziko tu je...

0 0
možnosti
(

(@)

20. 3. 2009 21:01
Vážená kůůl ženská,

..a můžete prosím nějak upřesnit, DO KDY, respektive DO POLIKÁTÉ se považuje společná návštěva restaurace muže a ženy za rande a od kdy už to rande není? Obávám se sice, že mi neodpovíte ze své zkušenosti, neb po přečtení vašeho článku to působí, že jste nikdy s nikým nebyla v restauraci/na rande vícekrát, než 2-3x, ale přesto...alespoň názor.. ;-) . Děkuji!

0 0
možnosti
(

(@)

20. 3. 2009 21:07
Re: Vážená kůůl ženská,

;-D ježíš, to se mi povedl překlep...Ne, na polykání jsem fakt nemyslel ;-D, mělo tam být do kolikráté...ach ta čeština mě zase nachytala, ani teď nevím, zda jsem to i napodruhé napsal zcela ok :-)

0 0
možnosti
M

minx

20. 3. 2009 20:54
Poznala jsem svého budoucího ve 24 letech.

Byl hroznej. Úplně jinej, než jsem si vysnila. Neovládal žádný cizí jazyk a nesnášel divadlo. Miloval nepořádek a počítače. Oblékal se příšerně. Často jsme mlčeli, poněvadž jsme neměli mnoho společných témat. Ale po 14 dnech už jsme spolu bydleli. Vždycky jsem věděla, že kdybych vybírala hlavou, nikdy by sítem neprošel. Ale nějak jsem nechala věci plynout...asi zafungovala nějaká hlubší centra podvědomí. Dodnes nevím. Některé stejně staré kamarádky hledaly toho pravého a pečlivě třídily. Většina z nich jsou dnes single 30-38, marně se snažící zamaskovat vnitřní paniku z ohlušujícího rámusu biologických hodin. Pokud chcete najít spřízněnou duši, vůbec protějšky nehodnoťte, jen poslouchejte svůj vnitřní radar. Kdo zaplatí večeři je šumák, v životě se vám ještě stane takových věcí, že vám budou tahle kritéria připadat nicotná.

0 0
možnosti

aji

20. 3. 2009 21:15
Re: Poznala jsem svého budoucího ve 24 letech.

Já jsem také nehodnotila, také by sítem úplně neprošel, ale základní předpoklady tam byly - láska k přírodě, hudbě, umět něco opravit .. Asi se nikdy nedá vybrat úplně dokonale. Vztah nám funguje, protože oba chceme. Někdy musím dělat chlapské věci já, někdy ženské on, když ten druhý není po ruce. Náš vztah na tom nestojí. Jsem ráda, že se mám o koho opřít, mám děti, rodinu.. I když není vše podle mých představ a jsou i jiní muži, se kterými bych si o svých zájmech popovídala víc, nevybrala jsem si špatně. Mám prima chlapa a nejsem sama. A když není po ruce - což v dnešní náročné době často bývá, dokážu žít sama a poradit si, když něco nevím, zeptám se, naučím se..

0 0
možnosti
MH

mona m.

20. 3. 2009 20:49
jo... singlove...

Tak tenhle clanek se mi libi... moc! R^:-) Ale pochybuju, ze to nekoho skutecne hodne prekvapuje... ;-D Sakra! Skoda, ze jsem propasla diskuzi :-/;-D

0 0
možnosti
AS

Adriana

20. 3. 2009 21:50
Re: jo... singlove...

:-))) Oni tě nedrbali...spíš naopak... ! Zvláštní je, že ačkoliv se vůbec neznáme, strkají nás do jednoho pytle... z mé strany je to vnímáno jako kompliment :-)

0 0
možnosti
KP

Karel Polivka

20. 3. 2009 20:20
ad název- A co jako?

???

0 0
možnosti
MH

mona m.

20. 3. 2009 20:47
Re: ad název- A co jako?

Hm... vypada to, ze tady nekdo nechtel cist cely clanek ;-D

0 0
možnosti
JP

Zelenej Raul

20. 3. 2009 20:07
Zajímavé

Já chci.....Já vím......Já jsem...... Ja já já......

.

.

Napadla mě jen jediná logická otázka... Jirko? ;-)

0 0
možnosti
KP

Karel Polivka

20. 3. 2009 20:18
Re: Zajímavé

Mno?

Nezlob se, ale máš na to?

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3983x
Žena

Seznam rubrik

Oblíbené knihy