Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Hucul

21. 3. 2009 9:18
Nic proti hrachovce...

... ale ja radsi snidam rano a vajicka. :o)

0 0
možnosti
AS

Adriana

21. 3. 2009 9:49
Re: Nic proti hrachovce...

Vajíčka se slaninou a žampiony...?

Hmm, může být  (ale ne dřív než dvě hodiny po probuzení, jinak by to můj žaludek nevstřebal.....probouzí se pomalu :-))))

0 0
možnosti
LO

peedru

21. 3. 2009 8:22
?

jsi pěkná holka před čím utíkáš?

0 0
možnosti
AS

Adriana

21. 3. 2009 9:53
Re: ?

Proč myslíte, že utíkám?

0 0
možnosti
PK

Vaclav Hanus

21. 3. 2009 8:04
Ne, nejsi zenska. Jsi feministka, a mozna ani to ne

mozna jen pysny jedinec (jedno jakeho pohlavi), ktere dnesni doba produkuje hafl. Paklize styl tveho zivota se odviji ve smyslu - snidat v hospode kolem poledne polevku....tak uz na tohle tema neni co dodat. Mimochodem, uz samotny fakt, ze jsi vyprodukovala tenhle blob s timhle clankem na tohle tema naznacuje, ze ve skrytu duse te tva situace trapi a tusis, ze neco neni v poradku. P.S. pro objasneni situace. jsem 42lety stary mladenec (nerikam si swingl..) a patrne muj status byl predurcen damami  tveho typu na ktere jsem neustale narazel za poslednich 15 let sveho zivota.

0 0
možnosti
AS

Adriana

21. 3. 2009 8:24
Re: Ne, nejsi zenska. Jsi feministka, a mozna ani to ne

Nečekáte, že Vám to budu vyvracet, že ne?

Podívejte, taky bych mohla říct, že jste starý mládenec, protože Vás žádná nechtěla  a ptát se proč... Ale proč bych to dělala? Když my, které jsme Vás nechtěly, jsme všechny pyšné výplody, produkty této doby... toto přece všechno vysvětluje, že...

Nenapadlo Vás, že píšu prostě protože mě to baví? Téma se Vám nelíbí, tak to nečtěte... jsou lidé, které to baví. Nemám ambice zalíbit se všem.

Ale zírám, kolik zášti jsou někteří schopni vyprodukovat...(a to nemyslím osobně)

0 0
možnosti
AP

33andy

21. 3. 2009 7:05
Náhodou...

Já jsem už delší dobu sama a vyhovuje mi to. Co si doma udělám to  mám, nikdo mi do toho nekecá, neptá se proč je ZASE prázdná lednice. Kamarádů na opravy v bytě mám dost, opraví a jdou a do hospody i z ní trefím.:-)

0 0
možnosti
SZO

standa z Ostravy

21. 3. 2009 7:13
Re: Náhodou...

Má-li problém řešení, není třeba se tím zabývat. Pokud řešení není, tím spíše.

0 0
možnosti
A

AlBunda

21. 3. 2009 0:58
taky znám dost takových...

do 30ti sranda,do 35ti fajn,ale už začínala občas panika a po 35ti l.braly i ženáče,jen aby nebyly samy.smutný.taky jim dělal společnost alkohol,takž ,kdo by si takovou vybral jako matku svých dětí??nikdo...

0 0
možnosti
SZO

standa z Ostravy

21. 3. 2009 7:16
Re: taky znám dost takových...

Můž si třeba vybere, ale to dítě už si vybírat nemůže.

0 0
možnosti
W

wIadin

21. 3. 2009 0:31
hustý

Moc jsem se nasmál při představě (jak na sebe bezelstně prozrazujete), že v půl dvanácté snídáte polévku. Opravdu to máte jaksi všechno naruby. Tak se nedivte...

0 0
možnosti
RK

Radek0075

21. 3. 2009 0:34
Re: hustý

Mě osobně by taková holka vyhovovala. Lepší než taková co vstává se slepicema a vyhání mě v půl pátý z postele aby mohla vyvětrat peřiny.

0 0
možnosti
S

Sid2007

21. 3. 2009 0:12
Andrianko, moc, moc Ti to sluší ...

a japa pekně píšeš, no dycky si byla pilná školačka. Si prostě tátovo a mamky holka. Jen se nenevhej zneklidňit, užívej si života, věnuj se sobě, veř mi, ženská se v  žívotě tolik vobětuje kde čemu a kde komu, tak je hezký, že si dneska čím dál víc ženskej udělá čas na sebe samý, dopřejou si a nemusí na sobě šetřit. Hele, četla si v NY Timech o nějaký klinice, tedy spíš jako joga a meditace centru v San Francisku, Open něco. Víš co tam ta guru, nějaká ženská, dělá? No prostě ráj pro ženský. Women lib. tedy liberace, nebo libodo. Když řikám ráj, de vlastně o nebe, sedmý nebe. Partněři, jako jemný mužové, tam mají za úkol a taky to pod dohledem dělají, ženám stimulovat clitoris a tak dlouho a opakovaně a jasněže jemně, až si tedy klienta v tom sedmým nebi lebedí. I dvacet minut: Vše je nesexuální tedy to mužský. Mrkni se na to, to tě taky špirituálně rozvinulo, ať máč nákěj PLNEJ život. Nekaž si život parchantama, vopatruj se, ať si v DD pěkná holka. Sama, ale se vzpomínkama. Tvá babička

0 0
možnosti
DM

makovec123

21. 3. 2009 0:26
Re: Andrianko, moc, moc Ti to sluší ...

dobrej model ;-D

0 0
možnosti
IB

rambaldi

21. 3. 2009 0:11
Výborné

Díky autorce, moc pěkná práce, cítím se úplně stejně! R^

0 0
možnosti
AS

Adriana

21. 3. 2009 7:46
Re: Výborné

Já myslím, že je nás víc :-)))

0 0
možnosti
JF

jafis

21. 3. 2009 0:02
knoflik

Jste ženská, a hezká.

0 0
možnosti
MS

Mats Sundin

21. 3. 2009 0:00
...

Zajímavá diskuze:-)Slečny, paní a dámy, hlavně, prosím, buďte samy sebou. Správný chlap to ocení a vaše nedokonalosti si zamiluje... V

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3983x
Žena

Seznam rubrik

Oblíbené knihy