Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Kde já bych bez tebe byla...

Tak mi to nedalo, říkala jsem, že o něm blog nenapíšu, ale nemůžu si pomoct. Nedávno jsem totiž odhalila důležitost faktoru vděčnosti a bezbřehého obdivu ve vztazích.

Já vím – to jsem zas objevila Ameriku. Jenže, oni nám to všichni otloukají o hlavu (hlavně ho chval! Chlapa musíš chválit), a my si pořád myslíme: takhle už to přece nefunguje, to je přežitek.  Žádný přežitek, ale nutnost! Muže je nutné chválit a bezmezně obdivovat.

Chcete šťastný vztah? Buďte muži vděčná zato, že vůbec je! Ponožky na zemi, mokrý zmuchlaný ručník v koupelně, nevrlé stvoření dožadující se večeře? I zato je třeba ho obdivovat! Asi žasnete, jak jsem k něčemu takovému dospěla.

 Je to už pár let, jeden takový muž se mě snažil ohromit tím, že mi ukazoval fotky z Indie, odkud se právě vrátil. Fotky byly hezké, myslím, že jsem se i docela aktivně ptala, kde bylo to a to, občas jsem pochválila hezký záběr.  Jenže to bylo všechno špatně! Já se totiž měla posadit na prdel a žasnout, kde že to tento muž všude byl, jakou má odvahu, že dojel dál než do Brna a tak. Žasnout, obdivovat a chválit. Po letech mi pak řekl: „Na tebe neplatilo vůbec nic, co platí na ostatní holky, jsem tě chtěl těma fotkami ohromit…a ty ses tvářila, že je to úplně normální.“ No, pro mě bylo. Žasla jsem, ale pozdě. Když jsem to pak vyprávěla kamarádce, úplně strnula a vydechla: „Ty,… já jsem asi něco zvorala…“ Její vyhlídnutý idol jí totiž taky nedávno ukazoval fotky z cest.

A nedávno se jeden můj kamarád zamiloval. Září a je hezké se na něho dívat. Celé tajemství bylo jednoduché. Slečně koupil boty. Nic drahého, žádnou výstřednost. Jenže slečna je z chudé země a za boty byla vděčná. A to je přesně to, co muž chce. Ona k němu vzhlíží, obdivuje se mu a je mu vděčná. Lepší kombinaci si muž ani nemůže přát, cítí, že ho ta slečna potřebuje. Jasně, je to klišé jako hrom, ale taky je to léty ověřený model.

Nedávno jsem na srazu blogerů dodělala střevíčky, tak pokud byste mi chtěl někdo koupit nové boty, budu vděčná. ;)  

 (Ironický nádech výše napsaného blogu je chyba na vašem přijímači, za kterou autorka blogu nenese žádnou zodpovědnost :)

Autor: Adriana Suska | středa 13.6.2012 16:55 | karma článku: 13,35 | přečteno: 1275x
  • Další články autora

Adriana Suska

Lovestory

Letní povídka pro Víkend MF DNES...................................................................................................... Zhoupnul se svět. Takovým tím lehkým, nenápadným způsobem jako kdybyste rozfázovali pohyb houpací sítě.

25.7.2013 v 17:28 | Karma: 17,94 | Přečteno: 1237x | Diskuse| Osobní

Adriana Suska

O pytlíkologii jako marketové demagogii

Začneme matematicky: Koupíte dvě jabka, dva pomeranče, tři meruňky, jeden citrón, jedno avokádo, pět bananů a česnek balený v síťce. Kolik si na to musíte vzít plastových sáčků? Správná odpověď je závislá na tom, v jakém hyper/super/megamarketu jste právě nakoupili.

16.7.2012 v 16:29 | Karma: 15,07 | Přečteno: 1497x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Adriana Suska

Kodex nevěrníka

Není to tak dávno, co jsem psala Kodex milenky, a mám pocit, že by nějaký ten manuál užili i nevěrníci (nevěrník je babiččin eufemismus pro děvkaře a kurevníky). Pánové, pánové...

5.8.2011 v 23:41 | Karma: 37,76 | Přečteno: 10481x | Diskuse| Společnost

Adriana Suska

Zápisky ze Santiaga de Cuba (vytržené a s možným pokračováním)

„Auuu! Já jsem taková kráááááva....auuuu......“ dřepím na schodech památníku generála Macea v Santiagu de Cuba a úpím bolestí. Foťák!, prolítlo mi hlavou. Rychle ho zkontroluju a na chvilku se dostaví úleva – foťák je celej.

27.3.2011 v 21:52 | Karma: 16,14 | Přečteno: 1721x | Diskuse| Cestování

Adriana Suska

O americkém věšáku na banány aneb my v Evropě jsme prostě lepčí

Pokud jde o Američany, měla jsem hromadu předsudků – že jsou hloupí, nevzdělaní, jejich kulturní rozhled je ohraničen západním a východním pobřežím a tak podobně. Takže když jsem se ocitla v Řecku, paradoxně obklopená samými Američany, neměli to se mnou jednoduché. A když se do mě jeden přes mé (nebo možná právě pro ně) protiamerické kecy zamiloval, bylo zaděláno na pořádný p....r.

29.12.2010 v 13:05 | Karma: 26,79 | Přečteno: 3591x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Řekni, kde ti muži z Gazy jsou. Otazníky ohledně obětí: násobně více dětí a žen

19. května 2024

Premium V Gaze je problém, na který upozorňovala už Marlene Dietrichová. Teď si s ní notují demografové a...

Češi umějí vyrobit řadu vojenských dronů. Ale armáda o ně nestojí

19. května 2024

Premium Letecká výroba byla v České republice vždy na špičkové úrovni. Menší dopravní letouny, ultralighty,...

Gruzínská prezidentka vetovala „ruský“ zákon. Jde do boje s vládou

18. května 2024  16:55,  aktualizováno  22:06

Gruzínská prezidentka Salome Zurabišviliová podle tiskových agentur vetovala kontroverzní zákon o...

Izraelský válečný kabinet se bortí. Ganc označil Netanjahuovy plány za fanatické

18. května 2024  20:36,  aktualizováno  21:41

Člen izraelského válečného kabinetu Benny Ganc v sobotu řekl, že jeho strana přestane podporovat...

  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3983x
Žena

Seznam rubrik

Oblíbené knihy