Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Neodírám chlapy...nejsem já pitomá?

New York, Washington, Filipíny, Austrálie, Kambodža, to je jen pár míst z těch, na která mě muži pozvali. All inclusive výlety. Kreditku bych nemusela vytahovat z kabelky.

Cestování miluju. Kdybych mohla, cestovala bych celý život, žila bych půl roku tady a pak zas jinde. Pár let jsem to tak i dělala. Za nic jiného v podstatě neutrácím. Přesto jsem všechny nabídky odmítla. A někdy mě to i docela mrzelo.
Podle Hausmanna, autora knihy Základy mužského šovinismu, by bylo fér se s tím daným pánem vyspat, když on platí výlet. A přesně tak já to chápu. Bylo by to fér. A možná i příjemné, jenže já nemám tyhle závazky ráda. Jsem zvyklá své účty platit. Nemám ráda být na někom závislá nebo být dokonce někomu vděčná, natož s někým z vděčnosti spát.
A přitom to je léty ověřený a fungující model. Pán platí, hezká holka se usmívá, skáče kolem něj jako zajíček, jemu roste ego a plní se mu plavky. Těch patnáct minut na zádech denně za výlet do Karibiku stojí, ne?
Jeden kamarád říká, že ženská dospěje tříkrát – když o to přijde, když si za to poprvé nechá zaplatit, a potřetí, když za to zaplatí. První fázi mám za sebou, ale druhá s mou hrdostí jaksi nepřipadá v úvahu. Co naplat – tak mě doma vychovali.
Teď mi volal kamarád ze San Francisca, že mám přijet na Vánoce. Říkám mu, že jsem se právě vrátila z Kuby, a že bych to finančně nedala a on, že mi přece říkal, že letenku zaplatí. Je to můj dobrý kamarád, vím, že by po mně nic nechtěl a ještě by mě rád viděl. Já jeho taky. Nevzala jsem to. Neumím to. Nejsem já pitomá?
Nedávno podobná nabídka. Výlet na jižní polokouli, bez nároku na protislužbu z mé strany. Jenže...člověk nemusí být genius, aby věděl, jak to dopadne, když se dva dospělí lidé, co se mají rádi, budou dva týdny flákat na pláži a v pralese, popíjet australské pivo...
„To na tobě mám rád..“ řekl mi ten kamarád ze San Francisca, „že jsi taková nezávislá holka, ale kdyby sis to rozmyslela, nabídka pořád platí...A nenabízím to každému.“ Možná jsem blbá, ale na Vánoce budu doma. Uvidíme na jaře. Nevíte někdo, na kolik vyjde letenka do Frisca?

Autor: Adriana Suska | středa 16.12.2009 11:42 | karma článku: 22,10 | přečteno: 3871x
  • Další články autora

Adriana Suska

Lovestory

Letní povídka pro Víkend MF DNES...................................................................................................... Zhoupnul se svět. Takovým tím lehkým, nenápadným způsobem jako kdybyste rozfázovali pohyb houpací sítě.

25.7.2013 v 17:28 | Karma: 17,94 | Přečteno: 1237x | Diskuse| Osobní

Adriana Suska

O pytlíkologii jako marketové demagogii

Začneme matematicky: Koupíte dvě jabka, dva pomeranče, tři meruňky, jeden citrón, jedno avokádo, pět bananů a česnek balený v síťce. Kolik si na to musíte vzít plastových sáčků? Správná odpověď je závislá na tom, v jakém hyper/super/megamarketu jste právě nakoupili.

16.7.2012 v 16:29 | Karma: 15,07 | Přečteno: 1497x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Adriana Suska

Kde já bych bez tebe byla...

Tak mi to nedalo, říkala jsem, že o něm blog nenapíšu, ale nemůžu si pomoct. Nedávno jsem totiž odhalila důležitost faktoru vděčnosti a bezbřehého obdivu ve vztazích.

13.6.2012 v 16:55 | Karma: 13,35 | Přečteno: 1275x | Diskuse| Společnost

Adriana Suska

Kodex nevěrníka

Není to tak dávno, co jsem psala Kodex milenky, a mám pocit, že by nějaký ten manuál užili i nevěrníci (nevěrník je babiččin eufemismus pro děvkaře a kurevníky). Pánové, pánové...

5.8.2011 v 23:41 | Karma: 37,76 | Přečteno: 10481x | Diskuse| Společnost

Adriana Suska

Zápisky ze Santiaga de Cuba (vytržené a s možným pokračováním)

„Auuu! Já jsem taková kráááááva....auuuu......“ dřepím na schodech památníku generála Macea v Santiagu de Cuba a úpím bolestí. Foťák!, prolítlo mi hlavou. Rychle ho zkontroluju a na chvilku se dostaví úleva – foťák je celej.

27.3.2011 v 21:52 | Karma: 16,14 | Přečteno: 1721x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Kdysi ji voda nezajímala, teď jí chybí. Francii dráždí hráz Ženevského jezera

18. května 2024  17:07

Švýcarsko nemá o vodu nouzi. Jeho sousedé však ano. Francie, kterou loni zasáhla extrémní sucha, se...

Gruzínská prezidentka vetovala „ruský“ zákon. Jde do boje s vládou

18. května 2024  16:55

Gruzínská prezidentka Salome Zurabišviliová podle tiskových agentur vetovala kontroverzní zákon o...

Rakouská policie překazila útok 14leté islamistky, chtěla použít nůž a sekeru

18. května 2024  16:46

Rakouská policie oznámila, že překazila teroristický útok nožem ve Štýrském Hradci, který plánovala...

Charkovská oblast evakuovala deset tisíc lidí. Situace je kritická, míní expert

18. května 2024  11:04,  aktualizováno  16:10

Sledujeme online Ukrajina od zahájení ruského pozemního útoku v Charkovské oblasti v minulém týdnu evakuovala už...

Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness
Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness

Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...

  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3983x
Žena

Seznam rubrik

Oblíbené knihy