Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

datloidus

14. 8. 2009 15:25
...

Ze sve zkusenosti musim rict, a taky jsem se tomu hodne divil, ze je opravdu hodne holek, ktere se s vami vyspi bez kondomu. Osobne to moc nechapu, uznavam, ze chvilka, pri nasazovani, kdy ta holka obvykle jenom lezi a je to pro ni hluche misto v prijemne rozjete noci, je trapna. Kdyz jsem mel stalou partnerku, tak jsem s ni samozrejme spal bez kondomu, kdyz jsme se rozesli, tak s par naslednyma taky ale jsem nejak prisel na to, ze to asi neni moc dobre a uz jsem nastesti pouzival vzdy kondom. Dokonce kdyz jsem ho nemel a ta partnerka rikala, ze to nevadi a ze se spolu vyspime, tak jsem to neudelal, aaa... Zajimalo by me, kde jsem k tomu nasel silu, mozna pri vzpomince na to, jak jsem se klepal, kdyz jsem cekal na vysledky HIV testu..

0 0
možnosti
AS

Adriana

14. 8. 2009 16:57
Re: ...

Přesně tak...to je zkušenost, která člověk nutí přemýšlet...

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3983x
Žena

Seznam rubrik

Oblíbené knihy