Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TX

Tomas_X7

12. 8. 2011 8:43
Jsem normální?

Žiji s jednou ženou 26 let. Žádnou jinou jsem před ní neměl nebyl jsem jí nikdy nevěrný. Žádná žena, kterou potkávám, mě nepřitahuje tak, jako má žena. Myslím, že je to tím, že ji hodně znám a cítím její duši u cizích žen vidím jen prázdný, třeba hezký obal. A kromě toho je má žena mimořádně krásná když se směje nebo je šťastná. Když se zlobí, je docela ošklivá. Vyplatí se mně, aby byla šťastná či v dobrém rozmaru. Moc rád se pak na ni koukám a samozřejmě nejen koukám.

0 0
možnosti
AS

Adriana

16. 8. 2011 10:46
Re: Jsem normální?

Jste normální (ne, v tom většinovém slova smyslu, ale rozhodně v tom krásném). Držím vám oběma palce.

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

9. 8. 2011 0:43
jak na partnery je dokonalý manuál

"Taková normální rodinka". A je tam jak chlapi na ženský, tak obráceně.

1 0
možnosti
JK

pesimistka7

10. 8. 2011 20:53
Re: jak na partnery je dokonalý manuál

R^;-D

0 0
možnosti
V

Vymiczek

7. 8. 2011 23:28
článek

Velice hezky napsáno :) PS. poslední věta, to už byl jen takový políček pro nás muže, který se povedl :)

0 0
možnosti
DP

Daniel P.

7. 8. 2011 20:03
no toto

...cože tohle téma?

0 0
možnosti
AS

Adriana

16. 8. 2011 10:48
Re: no toto

To se mi tak nahromadilo v hlavě, jak to poslouchám ze všech stran...no, a pak to musí ven :-)

0 0
možnosti
PN

burden

7. 8. 2011 9:44
ženská intuice

Kdysi dávno (to jsem byl ještě svobodný) jsem si koupil zcela nové  auto. Na tachometru 20 km. Když jsem přijel za pár dnů domů za rodiči, tak máma vlezla dovnitř, projela interiér orlím zrakem, sundala z opěrky hlavy spolujezdce dlouhý blonďatý vlas a řekla mi: „Nic mi neříkej“. A tvářila se děsně vědoucně a spokojeně. Kde se tam ten vlas vzal nemám nejmenší tušení, ale kdybych byl v té situaci ženatej, tak je to na rozvod, neb toto bych nikdy nevysvětlil.

S manželkou jsme si slíbili, že se navzájem nebudeme podvádět. Držím to a nikdy jsem jí nevěrný nebyl. A to by rozhodně při dlouhodobých služebních výjezdech a dostatku peněz problém nebyl. Asi po dvou letech manželství začalo peklo. Trvalo asi půldruha roku a pak to přestalo. Naprosto nemám tušení proč. Možná našla nějaký blonďatý vlas na mém límci, nebo nějakou podobnou ženskou „intuici“. Také nemám ponětí, proč to skončilo.

Chci jenom říci, že to, o čem autorka píše může být někdy pěkně zavádějící.

0 0
možnosti
ZK

SID09

7. 8. 2011 10:55
Re: ženská intuice

Proč to začalo a proč to skončilo ? Při vašich dlouhých výjezdech si našla nějakýho toho milence - a vy jste nebyl najednou dost dobrý . On však odmítl se k ní nastěhovat ( i přes dvouletý snažení ) a tak to skončilo. Najednou zjistila, že to s vámi není zase až tak špatný. Nic si z toho nedělejte - minimálně 50 % šťastných manželství prošla touto etapou. !!;-)

0 0
možnosti
FH

provarenec

7. 8. 2011 4:46
Nevím nevím...

... s těmi chlapy. Já myslím, že se to bere moc šmahem o tom "nepoznání" nevěry. Kdysi ve čtvrťáku na VŠ jsem poznal jednu kočku, viděli jsme se tak 3x, 4x a i za tak krátkou chvíli jsem vycejtil, že tu něco nesedí. Byl jsem přesvědčenej, že má frajerka ještě někoho a hraje to na obě strany. Žádný telefonáty, SMSky, výmluvy ani jiný "důkazy" jsem nemohl nasbírat, protože jsme spolu nebydleli. Poslal jsem ji teda do háje a po roce, když jsme se náhodou potkali a dali jsme  řeč, tak z ní vypadlo, že tenkrát měla ještě někoho. Když se podívám na Váš článek nebo na diskuzi, jsou tam jakoby spousty "důkazů", urputné hledání či šmírování a snejně je tam nejistota zda to tak skutečně je. Já jsem neměl na "pátrání" v podstatě žádný prostor a páky a přece jsem se nemýlil. Co Vy na to Adriano?

0 0
možnosti
AS

Adriana

7. 8. 2011 10:47
Re: Nevím nevím...

Co já na to? No co by... i muži jsou dobří psychologové...takže vám něco takového klidně věřím. Třeba ta slečna byla prostě lehce prokouknutelná, třeba jste vnímavý chlap. Hodně lidí vycítí neupřímnost, na pohlaví tak úplně nezáleží. já si přece nemyslím, že všichni dělají takové věci, jak jsem napsala, ale někteří prostě ano...a o tom to bylo.

0 0
možnosti
TT

žepré

7. 8. 2011 3:32
Prima, svižně napsaný

ovšem asi mně uniká morálka, teda nic ve zlým, nechcu snižovat schopnosti autorky. Ćtu článeček,fajn, ale nemůžu se zbavit dojmu, že je napsané proto, že ten žádoucí "není zrovna doma". A takový brečení by mě zklamalo...

0 0
možnosti
AS

Adriana

7. 8. 2011 10:42
Re: Prima, svižně napsaný

Můžu vás ujistit, že nevěru partnera zrovna opravdu neřeším :-)

0 0
možnosti
RL

Limburger

6. 8. 2011 23:01
:-)

Pěkné zamyšlení, Adriano, skutečně tak trochu pro naivky, jak kdosi naznačuje níže a nejen pro naivky, ale i pro ty, kdo ještě nepřišli na to, že život o tomhle není, ale bohužel mnozí si myslí, že je. ;-)

0 0
možnosti
JF

fikacek

6. 8. 2011 21:39
pro nýmandy

Tak tohle jsou rady pro nevěrníky nýmandy. :-) Hodně slabé. Stačí trochu přemýšlet a ženu nic nenapadne, a nastrčit ji situace, které vyvolávají dojem nevěry, a nejsou jimi. Žena se na ně upne, prověří a uklidní se. Hotovo. :-) Podotýkám, že po celou dobu manželství jsem s žádnou jinou nespal.

1 0
možnosti
RL

Limburger

6. 8. 2011 22:56
Re: pro nýmandy

a  to si právě jenom myslíte, že se upne, prověří a hotovo. ;-D

0 0
možnosti
AN

TondaN

6. 8. 2011 20:42
jak jsem starej

pořád se učím... budu se vašímí radama řídít a nikdo se nic nedoví!/ty můj kvítku medový;-D/

2 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3983x
Žena

Seznam rubrik

Oblíbené knihy