Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

sorbox

20. 6. 2010 3:11
Heh?

Tak koukam, že až se vrátím do ČR, budu muset zrevidovat TV vysilání, abych věděl o čem, že to je vlastně řeč. Na stranu druhou, v tuhle hodinu normálni lidi přece spí, takže to si chudák ta slečna moc nevydělá :)

P.S. Moc pěkně napsáno slečno Adriano.R^R^R^

0 0
možnosti
PH

petrph

14. 6. 2010 9:16
jednou jsem ten pořad znuděně sledoval

Když jsem čekal na svůj oblíbený seriál co běžel potom. A co jsem si všiml tak volající povětšinou (za svých 90Kč za minutu) volili spíše movité výhry před nabízeným striptýzem. A že ostatně po většinu pořadu nevolal nikdo, takže slečna nabízela marně své půvaby i fantastické výhry....;-(

0 0
možnosti
JH

hurkajan

14. 6. 2010 0:15
paradoxem

;-D;-D je že za těch pár minut telefonu by dotyčný si mohl užívat lechtivých hrátek v realitě;-);-D

0 0
možnosti
D

danlileeka

13. 6. 2010 17:34
Neskutečné...

Též jsem měla tu čest a pár minut z tohoto pořadu viděla... Nejvíc jsem byla konsternována z jazykového projevu oné "dámy";-( Jednoznačný adept na zábavu roku!!!!;-D

0 0
možnosti
K

kajagogo

13. 6. 2010 15:45
Jo, taky jsem to včera porvé zaznamenal

... a byl jsem trochu v šoku, hlavně z té nenucenosti;-D, za co jsou lidé ochotni dnes zaplatit8-o, škoda slov; raději jsem nečekal, co te obstarožní slečně vypadne z podprdy, a přemejšlel jsem, za jakým účelem byl vyvinut silikon. Prvotní záměr, zcela evidentně nevyšel.;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3983x
Žena

Seznam rubrik

Oblíbené knihy