Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Clara Shot

1. 1. 2010 15:05
Mám dost..

A konečně jasno v tom, proč tě vlastně nechci za kamarádku na facebooku.. ;-D

0 0
možnosti
AS

Adriana

4. 1. 2010 12:58
Re: Mám dost..

Já jsem ráda, že tě mám v reálu....

0 0
možnosti
M

marina33

31. 12. 2009 16:35
oddppooved

tohleto si poslechni bys to potřebpvala

J.A.R. - Jaký pak okolky, pojďme balit holky)

0 0
možnosti
PH

petrph

31. 12. 2009 7:36
ono je vědecky prokázáno

Že míra informací, které je člověk za den vstřebat a operovat s nimi, je omezená. Proto se taky spousta lidí vrací navečer z (i duševní) práce vymačkaná a utahaná že večer zvládnou leda bezmyšlenkovitě civět na bednu. Takže když si někdo už ráno přeplácá hlavu informacemi o svých "známých " z facebooku, kolik aktivity mu zbude na celý den...

0 0
možnosti
AS

Adriana

4. 1. 2010 12:59
Re: ono je vědecky prokázáno

tolik, kolik chce ;-)

0 0
možnosti
MM

Monty M.

31. 12. 2009 0:26
hm

skoda, ze si ten clanek nemuzu precist... zobrazuje se mi jen prerex. Tak snad priste...

0 0
možnosti
MN

CrayXLP

30. 12. 2009 21:53
Taky mám (měl) takovou kamarádku..

Tak tenhle blog je naprosto trefný.. jedna z mých kamarádek je přesně taková: každou chvíli si dá na FB "vtipnou" hlášku (doprovázenou standardně x smajlíky v řadě) a dychtivě čeká pod ní na další více či méně "rádoby vtipné" poznámky od svých kontaktů na zdi.

mně se FB naprosto nezamlouvá, bere lidem soukromí, ale je to každého věc.

Poněkud méně vtipným je fakt, že pro tuto kamarádku jsou tyhle "laciné" sympatizující a přitakávající jednořádkové komentáře důležitější, než přátelé, kteří ji v reálu OPRAVDU pomůžou - a ne s ní jen budou soucítit na FB. Takže to došlo nedávno tak daleko, že už mě nikdy nechce vidět, protože je jí nepříjemné, že pro ní dělám "hodně věcí" a jí to vadí. Zničehonic.. hmm.. no každého právo, pevně doufám, že její "druzí" přátelé toho pro ní udělají virtuálně více.

0 0
možnosti
AS

Adriana

30. 12. 2009 22:10
Re: Taky mám (měl) takovou kamarádku..

Facebook Vám bere soukromí jen do takové míry, do jaké to dovolíte...

Jinak neměl byste být rád, že jste se té holky zbavil?

Je to reálný život, co se počítá, virtuální realita je zábava, aspon zatím...;-)

0 0
možnosti
HN

Hančka

30. 12. 2009 20:23
vtipné :-)

Mimochodem, tento týden  oznámil New Oxford American Dictionary, že slovem roku 2009 se stalo slovo defriend, popř. unfriend - teda, já na Facebooku nejsem, ale moc by mě to nepotěšilo být defriended. Jaký je to pocit?

Zdravím

Hana Němcová

0 0
možnosti
AS

Adriana

30. 12. 2009 22:07
Re: vtipné :-)

Také zdravím,

jaký je to pocit nevím, jako defrienda mě ještě nikdo neoznačil...:-), i když určitě by se našlo lidí....

takové slovo se fakt používá? co se stalo se starým dobrým enemy?

0 0
možnosti

lost

30. 12. 2009 19:58
dokonalé vykořistění

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3983x
Žena

Seznam rubrik

Oblíbené knihy