Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

eNden

26. 6. 2009 10:21
Tímto článkem

jste mi Adriano připomněla pradávné doby, kdy mě vzala moje matka na jakousi výstavu (mám pocit, že do Juldy Fuldy) o vývoji člověka z opice a já se tam jakožto přeškolní dítko nad obrázky zamyslela a nahlas jsem sdělila přibližně toto:  Aha, tak tohle je prababička s pradědečkem a prstíkem jsem ukázala na opičí etapu. Lidi se dost bavili  a nijak mi to nevymlouvali, i když jsem byla docela hezká holčička  ;-D

0 0
možnosti

Saša

22. 6. 2009 8:00
Není to ani vtipné, ani chytré.

Jen taková průměrná plebejská nedovzdělanost z toho hovoří.

0 0
možnosti

trohat

22. 6. 2009 19:02
Re: Není to ani vtipné, ani chytré.

Myslím že to ani nemá ambice být chytré ;-)

Rozhodně je to ale milé a velmi čtivé, takže karma :-)

0 0
možnosti

standa z Ostravy

22. 6. 2009 0:28
Polemika nad opicí, nebo.....

..... pozdějším předkem a nebo jinými teoriemi. To já těžko prokážu.

Ale když musím proti něčemu bojovat, tak přirovnávám  :

-jdu hlavou proti zdi.

-nebo se snažím protlačit předmět ve tvaru kolečka, do otvoru, co má průžez ve tvaru hvězdy. Tak asi něco z tvrdohlavosti opic mít budeme.:-)

0 0
možnosti

Clara Shot

21. 6. 2009 18:48
Pan prezident není z opice,

pan Hájek není z opice, dokonce nikdo z nás není z opice. První z té Darwinovo řady se nazýval Australopitekus a taky to nebyla opice.

Čímž jsem chtěl říct, že to vidím dost podobně jako Hájek, tolik mutací za tak krátkou dobu.. leda by tomu někdo napomohl.. ;-D

0 0
možnosti

Martin Jirousek

21. 6. 2009 21:59
Re: Pan prezident není z opice,

Ono hlavně chybí jakékoliv spojovací články, což nasvědčuje tomu, že nové druhy nevznikají postupným vývojem, ale skokově. Tak, jako se tu prostě zčista jasna objevilm Kromaňonec, který prostě žádného známého předka nemá. :-)

0 0
možnosti

Arth-

21. 6. 2009 18:32
:-))

Já teda z opice jsem ... a jsem na to hrdej!

:-)

Nejvíc mě pobavil ten rozhovor s bišonkem...  úplně to vidím...  taky jsme bišonka měl.

Ne že bych si tak nanicovatý plemeno někdy vědomě opatřil...  našel jsem u dveří něco špinavýho a třepotajícího se - a když jsem to umyl - byl to bálek bišonek!

A byl vlastně fajn...  teda byla - byla to psí slečna. ;-)

0 0
možnosti

Arth-

21. 6. 2009 18:34
Re: :-))

bílej...  to "bálek" znamená bílej...  no co! To se někdy stane, ne?

;-)

0 0
možnosti

ovoce.zelenina

21. 6. 2009 18:13
Bohužel

akorát jsem se zadrhl na problému, z jakých opic vznikly tak odlišné lidské rasy?? To tedy bylo k dispozici tolik odrůd lidoopů ?? Jedni pilní jak včeličky a druzí líní jak hovada ???

0 0
možnosti

babka_080

21. 6. 2009 17:57
Pan president?

Nerozumím ale to se stane jsem stará.8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3983x
Žena

Seznam rubrik

Oblíbené knihy