Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Arth-

29. 5. 2009 18:31
Teď mi to došlo!

Už vůbec ŽÁDNÁ zveřejněná jména!!

Počínaje 1.dubnem 2009 vstupuje v platnost zákon, který kromě jiného zakazuje zveřejňovat identifikační údaje obětí trestných činů.

A všichni jsme obětí činů politiků... akorát zatím neprokázaných. ;-)

0 0
možnosti
V

Vikina

30. 5. 2009 22:56
Re: Teď mi to došlo!

;-D;-DR^

0 0
možnosti
G

Gloom

29. 5. 2009 11:52
Volit? koho?

Byl jsem uvědomělý volič, nevynechal jsem ani jedny volby. Jenomže když jsem zvolil jednu stranu, všichni na ni nadávali, tak jsem při příštích volbách zvolil druhou stranu a nadávalo se na ni ještě víc.  To jsem si prostřidal 2x dokola. A pak si říkám, že mám rád jistotu. Je jedno koho budu volit, pokaždé na něj budou nadávat. Má to vůbec cenu dělat? Stejně si politici budou dělat, co chtějí sami za sebe a na lidi kašlat.

0 0
možnosti
A

Arth-

29. 5. 2009 18:30
Re: Volit? koho?

8-o

Chceš radu?

Ve svým věku už můžu...  choď volit kvůli programu, kvůli cílům...  ne proto, co na to řeknou lidi... ;-)

A už vůbec ne kvůli tomu, co říkají politici na "mítincích"... :-P

0 0
možnosti
D

DanielPuschman

28. 5. 2009 22:49
volit???

Sakra JO!!!!

Volit je občanská povinnost. Dobře jsi to napsala.

0 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3983x
Žena

Seznam rubrik

Oblíbené knihy