Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Letní lásky..s kondomem nebo bez?(reakce na blog Romana Potoczného)

Hned zkraje musím říct, že poslední letní lásku jsem měla, když mi bylo patnáct. Na zábavě u Vranovské přehrady jsme spolu skákali na skladbu Láďa má velkou hlavu a pak jsme se v objetí přesunuli ven za budovu záchodků, kde jsme dali naší touze volný průchod. Má letní láska se tenkrát spokojila s vášnivým mačkání mého zadku. Kondom jsem tedy řešit nemusela. Druhý den byla jediným následkem bolavá čelist.

Od té doby jsem nikdy nepropadla kouzlu žádného muže tak rychle a vášnivě, že bych mu ukazovala byť jen lem mých kalhotek, ten samý den, což má na svědomí má docela konzervativní výchova. První kondomy jsem dostala k šestnáctinám s tím, že ten ejc (rozuměj AIDS) je přece všude a musím se chránit. To vám možná až tak konzervativně nezní, ale v podstatě to bylo v duchu Better safe, than sorry. Navíc mi doma tloukli do hlavy, že přece toho kluka musím nejdřív poznat, než s ním budu spát. A tohle v té hlavě tak nějak zůstalo, i když netvrdím, že jsem vždycky znala rodné jméno jeho matky.

Ale zpátky k tématu. Všichni víme, že sex je lepší bez kondomu. Pocitu kůži na kůži se nic nevyrovná, a nemusíte pořád kontrolovat, jestli náhodou nesklouzl nebo někde neuvízl (rozumějte kondom).

Navíc - navlékání kondomu, zvláště je-li partner obdařen, je noční můra (Romane, fakt! to nemá s hravostí co dělat, a můžeš trénovat na banánu jak dlouho chceš!), co si budeme povídat (a z nějakého důvodu nejsou v České republice k dostání kondomy velikosti XXL jako třeba v Německu).

Ale....jak to říct  slušně – do letní lásky bych bez kondomu nešla. Chlapský argument: kdybych si myslel, že je to rizikové, tak bych do toho nešel, je to dost chabý. Žádný chlap nemá tušení, s kým ta holka byla předtím a z jejích očí to nepozná. Nedávno jsem byla na HIV testech, žádný zvláštní důvod, ale jak říkala ségra, která sama byla několikrát: Jdi už pro klid své duše.

Těch pět dní čekání na výsledek bych nepřála ani největšímu nepříteli. První dva dny jsem měla konstantní náběh na infarkt, třetí jsem propadla letargii a čtvrtý jsme s partnerem přemýšleli, ze které skály skočíme. Výsledky dopadly dobře, ale ta lekce stála zato. Takže pánové, až vám nějaká divoženka zašeptá do ouška: A nebylo by to bez kondomu lepší?, zvažte svou odpověď.

Původní blog Romana Potoczného na:

http://potoczny.blog.idnes.cz/c/96946/S-kondomem-nebo-BEZ-do-15-ti-let-nepristupne.html#t2

 

Autor: Adriana Suska | pátek 14.8.2009 12:03 | karma článku: 22,42 | přečteno: 3456x
  • Další články autora

Adriana Suska

Lovestory

Letní povídka pro Víkend MF DNES...................................................................................................... Zhoupnul se svět. Takovým tím lehkým, nenápadným způsobem jako kdybyste rozfázovali pohyb houpací sítě.

25.7.2013 v 17:28 | Karma: 17,94 | Přečteno: 1236x | Diskuse| Osobní

Adriana Suska

O pytlíkologii jako marketové demagogii

Začneme matematicky: Koupíte dvě jabka, dva pomeranče, tři meruňky, jeden citrón, jedno avokádo, pět bananů a česnek balený v síťce. Kolik si na to musíte vzít plastových sáčků? Správná odpověď je závislá na tom, v jakém hyper/super/megamarketu jste právě nakoupili.

16.7.2012 v 16:29 | Karma: 15,07 | Přečteno: 1497x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Adriana Suska

Kde já bych bez tebe byla...

Tak mi to nedalo, říkala jsem, že o něm blog nenapíšu, ale nemůžu si pomoct. Nedávno jsem totiž odhalila důležitost faktoru vděčnosti a bezbřehého obdivu ve vztazích.

13.6.2012 v 16:55 | Karma: 13,35 | Přečteno: 1275x | Diskuse| Společnost

Adriana Suska

Kodex nevěrníka

Není to tak dávno, co jsem psala Kodex milenky, a mám pocit, že by nějaký ten manuál užili i nevěrníci (nevěrník je babiččin eufemismus pro děvkaře a kurevníky). Pánové, pánové...

5.8.2011 v 23:41 | Karma: 37,76 | Přečteno: 10481x | Diskuse| Společnost

Adriana Suska

Zápisky ze Santiaga de Cuba (vytržené a s možným pokračováním)

„Auuu! Já jsem taková kráááááva....auuuu......“ dřepím na schodech památníku generála Macea v Santiagu de Cuba a úpím bolestí. Foťák!, prolítlo mi hlavou. Rychle ho zkontroluju a na chvilku se dostaví úleva – foťák je celej.

27.3.2011 v 21:52 | Karma: 16,14 | Přečteno: 1721x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Za výbuchy ve Vrběticích stojí Rusko. NCOZ kvůli nespolupráci kauzu odložila

29. dubna 2024  11:12,  aktualizováno  12:31

Kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) odložili případ výbuchů skladů...

Ministr Rakušan vystoupí na tiskové konferenci. Promluví o aktuální situaci

29. dubna 2024  12:20

Přímý přenos Ministr vnitra Vít Rakušan promluví na pondělní tiskové konferenci o aktuálních tématech. Vyjádřit...

Většina práv jako u manželů a přiosvojení dětí. Pavel podepsal zákon o svazcích LGBT+

29. dubna 2024  12:07

Stejnopohlavní páry budou moci od příštího roku uzavírat partnerství s většinou práv, jaká mají v...

Do zahradního jezírka u Berouna spadlo batole, vrtulník ho převezl do Prahy

29. dubna 2024

V Hlásné Třebani na Berounsku spadlo v neděli rok a půl staré dítě do jezírka u rodinného domu. Na...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3983x
Žena

Seznam rubrik

Oblíbené knihy