Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Za kačku svlíkačku

„Chceš se podívat, nebo se mám svlíknout?“ dolehlo ke mně z bezděčně zapnuté televize. Nevěřícně se otočím, abych zjistila, co to o půl druhé ráno dávají. Můj první odhad na nějaký ten erotický filmeček vzal za své, když jsem uviděla slečnu v kraťáskách a tílečku (těsně obepínající její objemný hrudník) stojící u kola připomínající zlaté časy báby Tutovky.

„Svlíkni se..“ řekl hlas na telefonu. Zaostřila jsem. Slečna si bez rozpaků sundala kráťásky (padl spodek) a na obrazovce se objevila v krajkových kalhotkách lososové barvy. Sním či bdím? Co to, proboha, je? proběhlo mi hlavou… Upustila jsem od původního úmyslu dojít si pro sklenici mléka na spaní a posadila jsem se zpátky na postel. Tak na to se podívám….
„Jen připomínám, že sledujete soutěžní pořad Za kačku svlíkačku…ano, kdo je tam…?“ Nevěřím svým uším ani to, co vidím.
„Tomáš..“ řekne další hlas na telefonu.
„Ahoj Tomáši….tak co budeme hrát?“ Tomáš si vybírá kolo štěstí a zase padá spodek. Ani Tomáš se nechce podívat a dává přednost tomu, aby se vnadná blondýnka svlékla. Padl spodek – bude tedy sundávat spodní část svého oděvu. Na chvilku mi hlavou prolétla (zpětně vzato dost pošetilá) otázka, co asi ještě může pod tím kousíčkem krajky mít, ale hned je jasno… Ani nemrknu a slečna tam stojí nahá od pasu dolů a ukazuje mi svou vyholenou prcinu. Nenucenost bych jí mohla závidět.
V úžasu jsem si mnula ospalé oči a vzpomněla jsem si, jak mi máma jednou vyprávěla, jaký měla šok, když jednou u televize usnula a probudila se, když běžel South Park, o kterém do té doby neslyšela….
Slečna se loučí  s Tomášem a čeká na dalšího volajícího, který zaplatí 90,-CZK za minutu hovoru, aby ji mohl svléknout. Já jsem nečekala, viděla jsem víc, než jsem vůbec doufala…. Ke spánku jsem uléhala s nostalgií po době, kdy jste mohli  za kačku dostat tak akorát frkačku.

Autor: Adriana Suska | neděle 13.6.2010 15:18 | karma článku: 31,84 | přečteno: 24678x
  • Další články autora

Adriana Suska

Lovestory

Letní povídka pro Víkend MF DNES...................................................................................................... Zhoupnul se svět. Takovým tím lehkým, nenápadným způsobem jako kdybyste rozfázovali pohyb houpací sítě.

25.7.2013 v 17:28 | Karma: 17,94 | Přečteno: 1236x | Diskuse| Osobní

Adriana Suska

O pytlíkologii jako marketové demagogii

Začneme matematicky: Koupíte dvě jabka, dva pomeranče, tři meruňky, jeden citrón, jedno avokádo, pět bananů a česnek balený v síťce. Kolik si na to musíte vzít plastových sáčků? Správná odpověď je závislá na tom, v jakém hyper/super/megamarketu jste právě nakoupili.

16.7.2012 v 16:29 | Karma: 15,07 | Přečteno: 1497x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Adriana Suska

Kde já bych bez tebe byla...

Tak mi to nedalo, říkala jsem, že o něm blog nenapíšu, ale nemůžu si pomoct. Nedávno jsem totiž odhalila důležitost faktoru vděčnosti a bezbřehého obdivu ve vztazích.

13.6.2012 v 16:55 | Karma: 13,35 | Přečteno: 1275x | Diskuse| Společnost

Adriana Suska

Kodex nevěrníka

Není to tak dávno, co jsem psala Kodex milenky, a mám pocit, že by nějaký ten manuál užili i nevěrníci (nevěrník je babiččin eufemismus pro děvkaře a kurevníky). Pánové, pánové...

5.8.2011 v 23:41 | Karma: 37,76 | Přečteno: 10481x | Diskuse| Společnost

Adriana Suska

Zápisky ze Santiaga de Cuba (vytržené a s možným pokračováním)

„Auuu! Já jsem taková kráááááva....auuuu......“ dřepím na schodech památníku generála Macea v Santiagu de Cuba a úpím bolestí. Foťák!, prolítlo mi hlavou. Rychle ho zkontroluju a na chvilku se dostaví úleva – foťák je celej.

27.3.2011 v 21:52 | Karma: 16,14 | Přečteno: 1721x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Kvůli letním teplotám a silnému větru hrozí požáry. Ochladí se koncem týdne

29. dubna 2024  6:33,  aktualizováno  11:35

Přímý přenos V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Klaus promluví o dvacátém výročí vstupu do EU. Vydá se opět i na Blaník

29. dubna 2024  11:35

Exprezident Václav Klaus vystoupí při příležitosti dvacátého výročí vstupu České republiky do...

Ukrajinci zavraždění v bavorském nákupním centru byli vojáci na léčení

29. dubna 2024  11:33

Dva Ukrajinci, kteří zemřeli v sobotu po útoku nožem v nákupním centru v Bavorsku, byli členy...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  11:28

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3983x
Žena

Seznam rubrik

Oblíbené knihy