Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jarcho

27. 3. 2009 10:59
Co třeba myslet víc na něho než na sebe?

Tedy ne říkat "je mi už tolik a tolik a proto potřebuji to a to", ale "jemu je už tolik a proto potřebuje...".

Prostě trochu více empatie je třeba.

Empatie většině singlžen starších 30 let chybí - myslí jen na sebe, zaobírají se jen samy sebou, svými potřebami, svými myšlenkami, svými přáními...

0 0
možnosti

Adriana

28. 3. 2009 15:31
Re: Co třeba myslet víc na něho než na sebe?

A stejným, ne-li větším problémem, je generalizování....

0 0
možnosti

pinguone

26. 3. 2009 12:04
..jo kdyz ujede vlak

..je pozde se divat do jizdniho radu,co vlastne ujelo...;-D

0 0
možnosti

framy

25. 3. 2009 17:48
karma

a bohužel vám musím sdělit,že tento krásný,inteligentní,chytrý a galantní muž zemřel v r.1523

0 0
možnosti

Dasa.O

24. 3. 2009 12:34
já myslím,......... že vymřeli

:-) možná někde jsou ,ale nevím kde čistotní, voňící s charismatem a úsměvem co ti nepřibouchnou dveře před nosem a nenosej sešmajdaný boty :-) mám dva synky tak snad ......snad potom až vyrostou :-)

0 0
možnosti

Arth-

24. 3. 2009 19:32
Re: já myslím,......... že vymřeli

Popravdě?

Myslim, že jsem ze stare školy...  a většině "modernich" žen jsme k smíchu...  nemůžete si za to tedy tak trochu i samy?

;-)

0 0
možnosti

Greybeard+

22. 3. 2009 3:31
Já jsem ženská!

Dle mého krásná a dost inteligentní. V čem je tedy problém? Však on se ten pravý dříve či později najdeR^

0 0
možnosti

Wendolene

22. 3. 2009 17:10
Re: Já jsem ženská!

Nekdy tyto krasne a inteligentni bytustky davaji az moc najevo, jak jsou krasne a chytre, az to mnohe pany omrzi...a cim je svobodna zena starsi, tim vic je zahorklejsi a horka prichut byt u krasne zeny neni zrovna nejvetsi plus;-)

0 0
možnosti

Arth-

21. 3. 2009 18:16
No to je teda FAKT!!

Že jseš ženská ...  a blahopřeji Tobě - i světu, že Tě smí nosit... ;-)

Feministky nepochopily to základní: největší předností ženy je to, že je žena!!

Tak proč se toho mý dobrovolně zříkat?!

8-o

0 0
možnosti

Adriana

22. 3. 2009 19:19
Re: No to je teda FAKT!!

Arthe, Arthe... tebe bych si měla zarámovat a pověsit si tě na zeď, jaký jsi miláček...

0 0
možnosti

milok

21. 3. 2009 10:24
pěkný blog

neviděl jsem tě X let (naposledy v 8.A na ZŠ jistého generála) a najednou tě objevím na blogu idnes, tak hodně štěstí a měj se :-)

0 0
možnosti

Adriana

21. 3. 2009 11:52
Re: pěkný blog

Hořím zvědavostí!

Hned píšu email :-)

0 0
možnosti

Oldis_rab

21. 3. 2009 10:00
co bych za

inteligentni, samostatnou zenu, s kterou se muzu vecer pri navratu z tahu bavit o makroekonimi, dal. Ovsem s placenim je to tak ze jednou platim ja, jednou Lady, coz mi prijde fer kompromis, rezervovat restauraci si musi Lady, tedy v pripade ze chce jit ven, pokud ji chci nekam vzit ja tak rezervuju ja, to da rozum. A i kdyz vydelavam mene tak nemam duvod se necitit jako Chlap, respektive co to je citit se jako Chlap? Jako clovek se citim, to mi staci.

0 0
možnosti

Adriana

21. 3. 2009 10:05
Re: co bych za

Tohle bych mohla z fleku podepsat a to bez jakkýkoliv komentářů...

R^

0 0
možnosti

eman1

21. 3. 2009 9:54
Hm,tak to vám řeknu něco jiného.

Je určitě společenská skupina  kde neplatí :"„Podívej, když ženská vydělává pětatřicet, to aby chlap vydělával alespoň padesát, aby se cítil jako chlap…“ Ale já nechci pracháče.. Já chci chlapa! Já nejsem feministka. Já jsem ženská! ". " Ba dokonce si myslím že je chlap rád když ženská vydělává víc. Myslím že peníze zasahují do vaší existence  víc než si přejete. Jinak by jste o nich nemluvila. Co je dneska 35 tisíc.

0 0
možnosti

Adriana

21. 3. 2009 10:02
Re: Hm,tak to vám řeknu něco jiného.

Pokud jste muž a nevadí Vám, že Vaše žena vydělává víc...fajn. Vlastně bych řekla super!  Svědčí to o Vašem sebevědomí.

35tisíc byla jenom nahozená částka...a máte pravdu, tak moc to zas není...

Peníze u mě asi hrají takovou roli, že mi platí účty a dovolí mi  občas si někam zajet...(cestování mám moc ráda)...

Pokud jde o plat partnera...tohle jsem nikdy neřešila,  úplně mi stačí, když ho nemusím živit.

0 0
možnosti

Qesospi Cobigan

21. 3. 2009 9:36
Autorka vypadá zjevně spojena

(nebo to aspoň tvrdí). člověk má dost kamarádů na výměnu žárovek, po tý 40ce je to už horší. kamarádi mají jiné starosti. ... jediné tedy co autorce chybí je chlap - tj. doporučují nějaký zvláštní "bordel", a tam těm "chlapům" bude jedno, jaký má klientka příjem.

0 0
možnosti

Adriana

21. 3. 2009 9:51
Re: Autorka vypadá zjevně spojena

Ne každý musí za sex platit (a to si neberte osobně)....

Jinak já myslím, že do čtyřicítky stihnu pár dětí porodit..ono totiž pět dětí se nenarodí hned...(pokud nebudu mít paterčata :-)))

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS