Nezařazené

Adriana Suska

Kodex nevěrníka

Není to tak dávno, co jsem psala Kodex milenky, a mám pocit, že by nějaký ten manuál užili i nevěrníci (nevěrník je babiččin eufemismus pro děvkaře a kurevníky). Pánové, pánové...

5.8.2011 v 23:41 | Karma článku: 37.72 | Přečteno: 10480 | Diskuse

Adriana Suska

Jak si říct o sex a neurazit

Každá dospělá ženská vám řekne, že když vám jde jen o jedno, tak to řekněte rovnou, protože když nám mažete med kolem vlhkých úst, slibujete hory doly a přísaháte lásku až za hrob, a přitom vám jde o mnohem mělčí prohlubně, tak je to na facku. Jsme dospělí a takový rozumný a férový návrh se může setkat s pochopením častěji, než byste čekali. Jenže – jak si říct a neurazit?

22.9.2010 v 19:04 | Karma článku: 36.33 | Přečteno: 16851 | Diskuse

Adriana Suska

Nová doba, dítka v depresi a výhled do budoucna

Neozýval se déle, než jsem byla zvyklá. Zvedla jsem telefon a hned uhodila: „Ty máš ženskou, přiznej se...“ řekla jsem místo pozdravu. „Ale blbost,“ odpověděl můj kamarád, „můj patnáctiletý syn měl nějakou depresi, tak jsem ho vzal na týden na Bermudy.“ Spadla mi čelist.

1.9.2010 v 19:15 | Karma článku: 19.56 | Přečteno: 1977 | Diskuse

Adriana Suska

Miláčku, plať!

Bývalý přítel Leony Lewis, vítězky anglického X-faktoru, Lou Al-Chamaa požaduje za rozchod s ní v přepočtu 46miliónů korun. To jsou mi zase věci.

11.7.2010 v 17:51 | Karma článku: 19.23 | Přečteno: 3003 | Diskuse

Adriana Suska

Za kačku svlíkačku

„Chceš se podívat, nebo se mám svlíknout?“ dolehlo ke mně z bezděčně zapnuté televize. Nevěřícně se otočím, abych zjistila, co to o půl druhé ráno dávají. Můj první odhad na nějaký ten erotický filmeček vzal za své, když jsem uviděla slečnu v kraťáskách a tílečku (těsně obepínající její objemný hrudník) stojící u kola připomínající zlaté časy báby Tutovky.

13.6.2010 v 15:18 | Karma článku: 31.84 | Přečteno: 24675 | Diskuse

Adriana Suska

Jak se z kolébky evropské civilizace stal hrob Evropy

Hlavně nenechat Řecko krachnout! na nás křičí poslední dobou ze stránek všech novin. A tak se v duchu hesla: Musíme si pomáhat, odhlasovala pomoc Řecku. (Takže třeba jen Slovensko, kde jsou důchody a platy mnohem nižší, si bude na pomoc Řecku muset půjčit. Absurdní? Ne, realita).

7.5.2010 v 16:59 | Karma článku: 24.99 | Přečteno: 1633 | Diskuse

Adriana Suska

Fraška o Mikešovi

Romský aktivista Václav Mika by rád zakázal Mikeše. No vida, to tu ještě nebylo! šeptají si strejdové na náměstí a uživatelé Facebooku zakládají skupiny na podporu nebohého kocoura, který jako by se najednou ocitnul na pokraji vyhynutí. Nechte nám Mikeše! volají a já žasnu a nevěřím... Josef Lada byl rasista.

16.4.2010 v 18:26 | Karma článku: 26.73 | Přečteno: 2522 | Diskuse

Adriana Suska

Hewlett Packhard, please me on my phone a jiná kouzla nechtěného

Včera mi kamarádka přinesla do baru ukázat ceduli z jejich firemního teambuildingu. Cedule měla oznamovat, že se jedná o uzavřené setkání společnosti Hewlett Packard. Ke svému překvapení ale zjistila, že už několik let pracuje pro firmu: Hewlett PACKHARD.

27.2.2010 v 13:27 | Karma článku: 17.11 | Přečteno: 2084 | Diskuse

Adriana Suska

Kodex milenky aneb problémy současných milenek

Poslední dobou se nám u nás i celosvětově rozmáhá nepřijemný nešvar – syndrom ukecané milenky... Zdá se jakoby milenky zapomněly, že milenka není totéž co oficiální partnerka.

25.2.2010 v 10:35 | Karma článku: 38.22 | Přečteno: 5158 | Diskuse

Adriana Suska

XXL – aneb proč si zasloužíme vyhynout

Dneska budu zlá. Nedávno jsem viděla dokument nazvaný Táta XXL o chlapíkovi, co vážil asi půl tuny. Už čtyři roky nebyl schopný se zvednout z postele, po celém těle měl proleženiny, které vypadaly jako spálené maso, a aby ho mohli vůbec vytáhnout z domu, museli si zachranáři jeho domem probourat cestu ven.

23.2.2010 v 18:50 | Karma článku: 30.95 | Přečteno: 3365 | Diskuse

Adriana Suska

Průvodce nesmělé dívky - Jak okouzlit muže - Anita Naik - recenze

Když jsem řekla kamarádce, že mám napsat recenzi na knihu Průvodce pro nesmělé dívky – Jak okouzlit muže od Anity Naik, smála se a řekla: „Zrovna ty budeš psát recenzi na Průvodce pro nesmělé dívky?“ Nesmělá já tedy opravdu nejsem, občas trochu nejistá, ale nesmělá opravdu ne. Navíc mám naprostou nedůvěru k tzv. „self-help books“ plných univerzálních rad a receptů, jak nalézt celoživotní štěstí. Jedinou v tomto duchu napsanou knihou je pro mě kniha Haliny Pawlowské 12 nemorálních rad, jak být šťastný. Na druhou stranu jsem byla zvědavá, co se nesmělým dívkám radí kromě toho, aby nebyly nesmělé. S těmito pocity jsem odložila rozečtenou knihu Machiavelliho děti a začetla se do Průvodce pro nesmělé dívky.

16.2.2010 v 16:25 | Karma článku: 19.50 | Přečteno: 5039 | Diskuse

Adriana Suska

Já vás vidím..

Vstávám, zapínám notebook a s kartáčkem v puse se přihlašuji na facebook. Dělám si snídani a nejsem jediná. Petrův status na facebooku mluví jasně: Koblížek.

30.12.2009 v 19:51 | Karma článku: 14.94 | Přečteno: 2799 | Diskuse

Adriana Suska

Myslela jsem, že ho zabiju

Bylo to podruhé nebo možná nebylo. Možná se to nikdy nestalo. Usmála jsem se, když jsem ho uviděla.

11.11.2009 v 18:30 | Karma článku: 15.18 | Přečteno: 2396 | Diskuse

Adriana Suska

O skocích a hranicích

Říkají, že je to neúcta k životu, takhle riskovat. Když jsem stála na mostě ve výšce 138metrů na vysunuté plošině nad soutěskou Aradaina na jihu Kréty, půlku chodidel vystrčených ven a chlapík za mnou mi říkal:

14.10.2009 v 12:34 | Karma článku: 26.09 | Přečteno: 4886 | Diskuse

Adriana Suska

Letní lásky..s kondomem nebo bez?(reakce na blog Romana Potoczného)

Hned zkraje musím říct, že poslední letní lásku jsem měla, když mi bylo patnáct. Na zábavě u Vranovské přehrady jsme spolu skákali na skladbu Láďa má velkou hlavu a pak jsme se v objetí přesunuli ven za budovu záchodků, kde jsme dali naší touze volný průchod. Má letní láska se tenkrát spokojila s vášnivým mačkání mého zadku. Kondom jsem tedy řešit nemusela. Druhý den byla jediným následkem bolavá čelist.

14.8.2009 v 12:03 | Karma článku: 22.25 | Přečteno: 3456 | Diskuse

Adriana Suska

Blog o pipince nebo jak jí říkáte...

Jedna moje kamarádka nedávno vedla intimní konverzaci s partnerem a on při tom používal výrazy penis a vagina. Chudák holka si připadala jako na lékařské konferenci. Poprosila ho, jestli by „jim“ nemohl říkat nějak jinak.

28.7.2009 v 22:58 | Karma článku: 33.40 | Přečteno: 8190 | Diskuse

Adriana Suska

Pan prezident není z opice nebo rozhodně z jiné opice než já

Pan prezident prý není z opice, ani pan Hájek není z opice. Darwinova evoluční teorie je prý omyl. Může být.

21.6.2009 v 17:42 | Karma článku: 18.27 | Přečteno: 1834 | Diskuse

Adriana Suska

Další uvědomělý volič! Kolik vás ještě bude?

„Jdeš volit?“ zeptal se mě kamarád. Co to je za otázku?

28.5.2009 v 16:46 | Karma článku: 23.25 | Přečteno: 1716 | Diskuse

Adriana Suska

Ostříhat, smýt ten make-up a převléct!

Seděla jsem v Národním divadle a najednou do mě někdo kopnul.

25.5.2009 v 23:22 | Karma článku: 27.90 | Přečteno: 3322 | Diskuse

Adriana Suska

Týden Adriany Suské

Hned zkraje týdne jsem se probudila o dvě století dříve, než jsem čekala a to když jsem zjistila, že ženy jsou horší lékařky, protože se věnují také rodině. Pan prezident Lékařské komory Milan Kubek rozšířil řady mých kandidátů na výrok roku. Celou cestu do práce mi vrtalo hlavou, jestli vysokoškolský titul mé mámy má menší hodnotu než titul mého táty jen proto, že máma odpromovala s dvouletým dítětem v náruči. Pokud vím, zápočty se za počet odrozených dětí nedávaly.

5.3.2009 v 11:13 | Karma článku: 19.14 | Přečteno: 1944 | Diskuse
Počet článků 56 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3983
Žena